Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
18.10.2017
Безкоштовно по Україні:  щодо послуг ЕЦП 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

До уваги! З 01.10.2017 змінюються номери телефонів пунктів реєстрації в Ужгороді, Хмельницькому, Черкасах та Чернігові!
279852 підписувачів АЦСК можуть користуватись 75 інформаційними системами з підтримкою ЕЦП
Новини
« Попередні 101Наступні 10 »
всього записів: 101
29 вересня 2017
Шановні користувачі Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України
Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитися планові регламентні роботи з технічного обслуговування обладнання, що забезпечує роботу, Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України
з 23:00 02.10.2017до 07:00 03.10.2017.
Просимо вибачення за можливі тимчасові незручності.
20 вересня 2017
Міністерство юстиції України видало наказ від 18.09.2017 №2912/5 "Про генерацію пар ключів (особистих та відкритих ключів) Центрального засвідчувального органу та формування посилених сертифікатів власних відкритих ключів" Детальніше
17 серпня 2017
У серпні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 19 серпня – з 09:00 по 16:45;
- 21 та 22 серпня – за звичайним графіком;
- 23 серпня – з 09:00 по 17:00;
- з 24 по 27 серпня – вихідний день;
- з 28 серпня – за звичайним графіком.
14 серпня 2017
З 17 серпня 2017 року набирають чинності норми законодавства щодо обов’язкового використання захищених носіїв особистих ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) установами державної форми власності.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 75 «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності», для вчинення правочинів, надання адміністративних послуг та інших послуг в електронній формі, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами, установи повинні використовувати виключно захищені носії особистих ключів.

У розумінні Закону України «Про електронний цифровий підпис» захищеним носієм особистого ключа є надійний засіб ЕЦП, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на нього даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із особистими ключами та їх копіюванням.

Тому посадовим особам установ необхідно отримати особисті ключі на захищених носіях та сформувати сертифікати ЕЦП в акредитованих центрах сертифікації ключів, які готові до виконання змін до законодавства. АЦСК органів юстиції України надає послуги ЕЦП з урахуванням останніх змін у законодавстві одразу після їх прийняття.
02 серпня 2017
Надаємо відповіді на поширені питання, пов`язані з оновленням програмного забезпечення Єдиних та Державних реєстрів, яке відбулось 30.07.2017.
28 липень 2017
З 10:00 30.07.2017  програмне забезпечення Єдиних та Державних реєстрів, за винятком програмного забезпечення, яке використовує технологію веб-браузерів, потребуватиме оновлення.

Оновлення програмного забезпечення для підтримки захищених носіїв особистих ключів виконується шляхом завантаження та запуску інсталяційного пакету, який буде доступний за посиланнями: ca.informjust.ua/download/eunais.exe, ca.informjust.ua/download/eunais.7z або nais.gov.ua/download/eunais.exe, nais.gov.ua/download/eunais.7z.

Звертаємо Вашу увагу на те, що вищевказані посилання стануть доступними для завантаження з 10:00  30.07.2017.

У разі виникнення питань щодо здійснення оновлення програмного забезпечення та його роботи із підтримкою захищених носіїв особистих ключів, просимо звертатись на гарячу лінію Контакт-центру Державного підприємства "Національні інформаційні системи" 0-800-50-85-84 або до регіональних філій підприємства.

Отримати необхідну інформацію можливо за посиланням: ca.informjust.ua.
18 липень 2017
У зв'язку з набранням чинності з 19.07.2017 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями", з 19.07.2017 набувають чинності нові форми Заяв про реєстрацію, необхідних для формування та обслуговування сертифікатів відкритих ключів підписувачів АЦСК органів юстиції України:
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката представником юридичної особи
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката електронної печатки юридичної особи
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката підприємцем, нотаріусом, адвокатом, фізичною особою
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката електронної печатки підприємця, нотаріуса, адвоката
Ознайомитись з умовами надання послуг електронного цифрового підпису можна за посиланнями:
Отримання сертифікатів представниками державних установ
Отримання сертифікатів представниками інших юридичних осіб
Отримання сертифікатів підприємцями, нотаріусами, адвокатами
Отримання сертифікатів фізичними особами

05 липень 2017

У зв’язку з масштабною кібератакою на інформаційні ресурси країни, яка відбулась 27.06.2017 та заявою Міністра внутрішніх справ України http://goo.gl/yxoqkN та Департаменту кіберполіції https://goo.gl/qjkPJh, користувачам послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) надано рекомендацію щодо заміни ЕЦП для подання електронної звітності у зв’язку з можливістю його компрометації.

Зважаючи на ситуацію, що склалась, Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України повідомляє про свою готовність надання послуг ЕЦП юридичним особам усіх форм власності, підприємцям, самозайнятим та фізичним особам.

На сьогоднішній день кількість клієнтів АЦСК становить понад 270 тисяч підписувачів, особисті ключі та сертифікати відкритих ключів підтримуються у понад 60 інформаційних сиcтемах, у тому числі у 5 системах подання електронної звітності https://ca.informjust.ua/partnership

Для підвищення рівня захисту користувачів послуг ЕЦП та держави в цілому, АЦСК реалізовано придбання та використання захищених носіїв особистих ключів різних типів та виробників («Алмаз-1К», «Secure Token 337K», «Secure Token 337M», «CryptoCard-337», «iToken», «Ефіт Key», «ТEllipse3»,).

Однією з переваг використання захищених носіїв особистих ключів є те, що особистий ключ не записується на жорсткий диск комп’ютера, а зберігається безпосередньо у апаратному середовищі захищеного носія. Це забезпечує захист особистого ключа від несанкціонованого доступу зловмисників (кібератак).

Ознайомитись з інформацією щодо отримання послуг ЕЦП в АЦСК органів юстиції України можна за посиланням https://ca.informjust.ua/lawyer_2year  та за телефоном 0800-508-584 (дзвінки по Україні безкоштовні).

Про переваги використання захищених носіїв особистих ключів ЕЦП ознайомитись детальніше можна тут.

Щиро вдячні за те, що виявили бажання стати нашими клієнтами!
27 червень 2017
У зв`язку із проведенням регламентних робіт,
формування сертифкатів підписувачам буде здійснюватись
починаючи із 29.06.2017 р.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.
13 червень 2017
З метою надання технічної можливості автоматизації процесів зчитування інформації з паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм (ID-карток), яка наноситься на поверхню документа та отримання доступу та верифікації додаткової (змінної) інформації, яка зберігається всередині електронного носія, а саме:
- про місце проживання;
- про народження дітей;
- про шлюб і розірвання шлюбу;
- про зміну імені;
- про податковий номер або повідомлення про відмову від його прийняття,
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» пропонує придбання пристроїв для зчитування безконтактних ID-карток типу FEITIAN R502-CL (кардрідер).
Кардрідер підключається до комп'ютера через інтерфейс USB та взаємодіє із програмним забезпеченням UAID READER від виробника ID-карток - державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Вартість кардрідера становить 1200 грн. з ПДВ.
Детальніше:
- для органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств та установ державної форми власності;
- для юридичних осіб;
- для підприємців, нотаріусів, адвокатів;
- для фізичних осіб.
08 червень 2017
На виконання положень нової редакції Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України, з 08.06.2017 набуває чинності нова форма Заяви про реєстрацію, необхідної для формування та обслуговування сертифікатів відкритих ключів підписувачів АЦСК органів юстиції:
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката представником юридичної особи
Ознайомитись з умовами надання послуг електронного цифрового підпису можна за посиланнями:
Отримання сертифікатів представниками державних установ
Отримання сертифікатів представниками інших юридичних осіб
08 червень 2017
Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України погоджено нову редакцію Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України.
Нову редакцію Регламенту розроблено у зв'язку з прийняттям змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1452.
Відтепер інформація щодо посади Підписувача вноситься до сертифіката виключно за його вимогою.
Ознайомитись з Регламентом можна тут.
Регламент набирає чинності з дня його опублікування з 08.06.2017 року.
01 червень 2017
У червні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 05 червня – вихідний день;
- з 06 по 26 червня – за звичайним графіком;
- 27 червня – з 09:00 по 17:00;
- 28 червня – вихідний день;
- з 29 червня – за звичайним графіком.
25 квітня 2017
У святкові дні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- з 01 по 02 травня – вихідні дні;
- з 03 по 05 травня – за звичайним графіком;
- з 06 по 09 травня – вихідні дні;
- з 10 по 12 травня – за звичайним графіком;
- 13 травня – з 09:00 по 17:00;
- з 14 травня – за звичайним графіком.
19 квітня 2017
До уваги Користувачів! З 18.04.2017 номер телефона відокремленого пункта реєстрації користувачів, за адресою: м.Черкаси, вул. Університетська, 33/1, змінено на +380-47-254-11-64.
18 квітня 2017
Державним реєстраторам прав на нерухоме майно, державним реєстраторам юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, нотаріусам надаємо рекомендації щодо вибору захищених носіїв ключової інформації під час зчитування особистих ключів в інтерфейсі користувача програмного забезпечення Єдиних та Державних реєстрів, побудованого на платформі UB та у системі Державного реєстру актів цивільного стану Детальніше
14 квітня 2017
Особисті ключі та посилені сертифікати відкритих ключів клієнтів АЦСК органів юстиції України відтепер можуть використовуватись у Системі правового електронного документообігу (СПЕД) та у системі електронного документообігу Megapolis.
14 квітня 2017
У святкові дні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 17.04.2017 - вихідний день;
- з 18.04.2017 за звичайним графіком.
05 квітня 2017
Міністерство юстиції України, Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України видали наказ від 29.03.2017 №1017/5/206 "Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 20 серпня 2012 року № 1236/5/453" Детальніше
03 квітня 2017
Нормами Закону України від 23 березня 2017 року № 1975-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб» (далі – Закон) строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до Закону подають таку декларацію вперше, продовжено до 01 травня 2017 року.