Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
24.03.2017
Безкоштовно по Україні:  Контакт-центр 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

Увага! З 00 годин 00 хвилин 03 січня 2017 року Єдині та Державні реєстри Міністерства юстиції України переведено в режим підтримки захищених носіїв ключової інформації
262289 підписувачів АЦСК можуть користуватись 51 інформаційними системами з підтримкою ЕЦП
Новини
« Попередні 101Наступні 10 »
всього записів: 68
23 січня 2017
З 23.01.2017 набувають чинності нові форми Заяв про реєстрацію, необхідні для формування та обслуговування сертифікатів відкритих ключів підписувачів АЦСК органів юстиції України:
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката представником юридичної особи
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката електронної печатки юридичної особи
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката підприємцем, нотаріусом, адвокатом, фізичною особою
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката електронної печатки підприємця, нотаріуса, адвоката
Ознайомитись з умовами надання послуг електронного цифрового підпису можна за посиланнями:
Отримання сертифікатів представниками державних установ
Отримання сертифікатів представниками інших юридичних осіб
Отримання сертифікатів підприємцями, нотаріусами, адвокатами
Отримання сертифікатів фізичними особами

Форми Заяв про реєстрацію попереднього зразка будуть прийматись АЦСК органів юстиції України до 27.01.2017 включно.
20 січня 2017
20 січня 2017
Шановні суб’єкти декларування!

У зв’язку із надходженням значної кількості заяв для отримання послуг ЕЦП, повідомляємо, що з 23 січня 2017 року в пунктах реєстрації користувачів АЦСК у Вінниці, Дніпрі, Запоріжжі, Києві, Харкові та Ужгороді прийом заяв від суб’єктів декларування буде здійснюватись за графіком:
- понеділок – четвер з 9:00 по 16:00;
- п’ятниця з 9:00 по 14:45;
- обідня перерва з 13:00 по 13:45
06 січня 2017
Шановні нотаріуси!

Державним підприємством «Національні інформаційні системи» реалізовано підтримку Системою електронної звітності нотаріусів захищених носіїв ключової інформації «Алмаз – 1К» та «Кристал-1».
Для стабільної роботи системи необхідно завантажити, встановити та використовувати інсталяційний пакет, архів із яким можна завантажити звідси.
Повністю отримати необхідну інформацію можливо тут.
28 грудня 2016
Шановні Користувачі! У святкові дні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 02.01.2017 - вихідний день;
- з 03.01.2017 по 05.01.2017 - за звичайним графіком
- 06.01.2017 - з 9:00 до 15:45;
- 09.01.2017 - вихідний день;
- з 10.01.2017 за звичайним графіком.
27 грудня 2016
До уваги Користувачів! З 27.12.2016 номер телефона відокремленого пункта реєстрації користувачів, за адресою: м.Одеса, вул. Бреуса, 26/2, змінено на +380-48-720-76-35.
22 грудня 2016
До уваги Користувачів! З 22.12.2016 номер телефона відокремленого пункта реєстрації користувачів, за адресою: м.Львів, вул. Зелена, 149 Ю, змінено на +380-32-234-92-82.
15 грудня 2016
До уваги органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств та установ державної форми власності, центрів надання адміністративних послуг.
Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» із змінами, внесеними згідно із Законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 № 1666-VIII, державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, нотаріуси використовують лише захищені носії особистих ключів - надійні засоби електронного цифрового підпису, що призначені для зберігання особистого ключа та мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на нього даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Державне підприємство "Національні інформаційні системи" здійснює постачання захищених носіїв ключової інформації для органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств та установ державної форми власності, центрів надання адміністративних послуг за Договором купівлі-продажу через філії підприємства, розташовані в обласних центрах України.
Форма типового Договору купівлі-продажу
Телефони для довідок та адреси для електронного листування:
Київ та Київська область: +380-44-206-71-59
+380-44-206-71-33
+380-44-206-71-94
ca@informjust.ua
Вінницька область: +380-43-252-30-93 ca@vn.informjust.ua
Волинська область: +380-33-277-01-87 ca@vl.informjust.ua
Дніпропетровська область: +380-56-745-60-19 ca@dp.informjust.ua
Донецька та Луганська області: +380-56-745-60-19
+380-61-224-15-53
+380-57-703-44-01
ca@dp.informjust.ua
ca@zp.informjust.ua
ca@kh.informjust.ua
Житомирська область: +380-41-242-69-05 ca@zt.informjust.ua
Закарпатська область: +380-31-261-99-20 ca@zk.informjust.ua
Запорізька область: +380-61-224-15-53 ca@zp.informjust.ua
Івано-Франківська область: +380-34-255-94-99 ca@if.informjust.ua
Кіровоградська область: +380-52-237-80-84 ca@kr.informjust.ua
Львівська область: +380-32-232-72-82
+380-32-297-12-64
ca@lv.informjust.ua
Миколаївська область: +380-51-250-11-06 ca@mk.informjust.ua
Одеська область: +380-48-717-52-00 ca@od.informjust.ua
Полтавська область: +380-53-250-10-73 ca@pl.informjust.ua
Рівненська область: +380-36-226-95-04 ca@rv.informjust.ua
Сумська область: +380-54-277-45-24 ca@sm.informjust.ua
Тернопільська область: +380-35-243-39-26 ca@te.informjust.ua
Харківська область: +380-57-703-44-01 ca@kh.informjust.ua
Херсонська область: +380-55-226-26-29 ca@ks.informjust.ua
Хмельницька область: +380-38-270-25-05 ca@km.informjust.ua
Черкаська область: +380-47-254-40-70 ca@ck.informjust.ua
Чернівецька область: +380-37-258-31-46 ca@cv.informjust.ua
Чернігівська область: +380-46-265-16-71 ca@cn.informjust.ua
15 грудня 2016
З метою виконання норм постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2004 № 903 «Порядку акредитації центру сертифікації ключів» та у зв’язку із реалізацією вимог до алгоритмів, форматів та інтерфейсів, що реалізуються у засобах шифрування та надійних засобах електронного цифрового підпису та особистих ключів шифрування форматів, затверджених спільним наказом Міністерства юстиції України та Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 27.12.2013 № 2782/5/689, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2013 за № 2227/24759, АЦСК органів юстиції України подано до центрального засвідчувального органу заяву на проведення повторної акредитації Центру.
07 грудня 2016
Надаємо відеоінструкцію з генерації особистих ключів для клієнтів АЦСК органів юстиції України.

07 грудня 2016
Ососбисті ключі та посилені сертифікати відкритих ключів клієнтів АЦСК органів юстиції України та АЦСК Державної фіскальної служби України відтепер можуть використовуватись для доступу до Порталу електронних сервісів Пенсійного фонду України. Ознайомитись тут
07 грудня 2016
Ососбисті ключі та посилені сертифікати відкритих ключів клієнтів АЦСК органів юстиції України та іще 16 АЦСК відтепер можуть використовуватись у пілотному проекті Міністерства соціальної політики "Електронна послуга: Призначення житлової субсидії". Ознайомитись тут
07 грудня 2016
Уряд прийняв рішення, яке розширює сферу використання електронного цифрового підпису. Відтепер звяву на отримання грошової допомоги при народженні дитини можна буде подати в електронній формі. “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України ” № 890 — редакція від 30.11.2016 У Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1751:
пункт 11 після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
“Заява, зазначена у підпункті 1 цього пункту, може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного цифрового підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника. В такому разі факт народження дитини на території України підтверджується за інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, отриманою шляхом електронної взаємодії у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мін’юстом. У разі надходження надісланої з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви без електронного цифрового підпису громадянина орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, що допомога при народженні дитини призначається лише після підписання у місячний строк зазначеної заяви. У разі непідписання заяви у зазначений строк подається нова заява.”
07 грудня 2016
До уваги Користувачів! З 07.12.2016 продаж захищених носіїв ключової інформації для органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств та установ державної форми власності буде здійснюватись за Договором купівлі-продажу. Ознайомитись з договором тут
05 грудня 2016
Поновлена робота в пункті обслуговування АЦСК органів юстиції України у м. Івано-Франківськ
05 грудня 2016
З 05.12.2016, у зв'язку з проведенням технічних робіт в електромережах, пункт обслуговування АЦСК у м. Чернігів працювати не буде.
05 грудня 2016
АЦСК органів юстиції України пройдено повторну державну експертизу в сфері технічного захисту інформації та отримано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 25.11.2016 за № 14542, який засвідчує, що комплексна система захисту інформації Центру забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації України.
Ознайомитись з Атестатом можна тут
05 грудня 2016
Поновлена робота в пункті обслуговування АЦСК органів юстиції України у м. Чернігів
02 грудня 2016
З 02.12.2016, у зв'язку з проведенням технічних робіт в електромережах, пункт обслуговування АЦСК у м. Івано-Франківськ працювати не буде.
02 грудня 2016
Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України погоджено нову редакцію Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України.
Ознайомитись з Регламентом тут
Регламент набрав чинності 02.12.2016 року.
Нову редакцію регламенту розроблено на виконання вимог Закону України від 06 жовтня 2016 року № 1666-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності».
Відповідно до змін, внесених до Закону України "Про електронний цифровий підпис", перевірка інформації, необхідної для реєстрації і формування посилених сертифікатів ключів підписувачів здійснюється виключно за їх особистої присутності в АЦСК.
Дане обмеження не стосується представників державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності, оскільки дані Заявники обслуговуються відповідно до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452.