Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ
"АЦСК ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ"
15.11.2019
Безкоштовно по Україні:  щодо електронних довірчих послуг 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

89969 підписувачів АЦСК можуть користуватись 118 інформаційними системами, з яких 46 підтримують захищені носії
Новини
« Попередні 101
всього записів: 333
16 жовтня 2019
17.10.2019 з 00:00 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитись планові технічні роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України".
У зв’язку з цим з 00:00 17.10.2019 до 06:00 17.10.2019 доступ до сервісів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" та Єдиних і Державних реєстрів Міністерства юстиції України буде нестабільним.
Відновити стабільну роботу систем планується не пізніше 09:00 17.10.2019
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
10 жовтня 2019
У жовтні 2019 року кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" працюватиме за наступним графіком:

- 7-11 жовтня – за звичайним графіком;
- 12-14 жовтня - святкові та вихідні дні;
- з 15 жовтня – за звичайним графіком.

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.
Також нагадуємо, що обідня перерва з 13:00 до 13:45
10 жовтня 2019
Відтепер особисті ключі та кваліфіковані сертифікати відкритих ключів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг АЦСК органів юстиції України підтримуються на сервісі реєстрації абонентів Vodafone - українського оператора мобільного зв'язку.
Сервіс підтримує особисті ключі кваліфікованого електронного підпису, які зберігаються на звичайних носіях інформації типу USB-flash у вигляді файлових контейнерів формату Key-6.dat.
04 жовтня 2019
Відтепер особисті ключі та кваліфіковані сертифікати відкритих ключів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг АЦСК органів юстиції України підтримуються в онлайн-сервісі "EDIN" - українському провайдері електронного документообіг та єдиному е-майданчику для проведення і участі у тендерах, торгах і аукціонах онлайн.
Сервіс підтримує особисті ключі кваліфікованого електронного підпису, які зберігаються на захищених носіях особистих ключів (ЗНОК) типу "Кристал-1", "Алмаз-1К" тощо, а також на звичайних носіях інформації типу USB-flash у вигляді файлових контейнерів формату Key-6.dat.
03 жовтня 2019
04.10.19р. з 09:00 до 17:00 у Миколаївській регіональній філії ДП «НАІС» буде відсутнє електропостачання, у зв’язку з чим пункт обслуговування користувачів надавача кваліфікованих електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" у м. Миколаїв за адресою вул. Велика Морська, 34/1 працювати не буде. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
02 жовтня 2019
Раді повідомити про розширення функціоналу онлайн сервісів нашого вебсайту в частині інформування користувачів.
Відтепер онлайн сервіс створення підпису і онлайн сервіс перевірки підпису надає користувачеві інформацію щодо типа носія, на якому зберігається особистий ключ (захищений/незахищений), а також серійний номер захищеного носія особистого ключа (у випадку, коли особистий ключ зберігається на захищеному носієві).
Зазначена інформація відображається у результуючому вікні на фінальній стадії діалогу створення кваліфікованого електронного підпису на електронні документи або його перевірки.
Приклади варіантів відображення наведені нижче:


28 вересня 2019
27 вересня 2019 року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС завершив обслуговування програмно-технічного комплексу у зв’язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту ДФС шляхом його приєднання до Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.

Повідомляємо про формування нових технологічних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі - Надавач ІДДДПС) та серверів Надавача ІДДДПС. Повний перелік актуальних технологічних сертифікатів розміщено у вкладці "Сертифікати Надавача" розділу «Пошук сертифікатів та СВС» на офіційному інформаційному ресурсі Надавача ІДДДПС. Детальніше тут.

Також зазначимо про переналантування у зв'язку з цим онлайн сервісів створення кваліфікованого електронного підпису на електронні документи та перевірки кваліфікованого електронного підпису на сайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" задля підтримки нових сертифікатів Надавача ІДДДПС.

Скористатися онлайн сервисами можливо за посиланнями "СТВОРИТИ ПІДПИС" та "ПЕРЕВІРИТИ ПІДПИС".
16 вересня 2019
10 вересня 2019
11.09.2019 з 00:00 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитись планові технічні роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України".
У зв’язку з цим з 00:00 11.09.2019 до 09:00 11.09.2019 доступ до сервісів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" та Єдиних і Державних реєстрів Міністерства юстиції України буде нестабільним.
Відновити стабільну роботу систем планується не пізніше 09:00 11.09.2019
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
06 вересня 2019
03 вересня 2019



Раді повідомити, що державне підприємство «Національні інформаційні системи» працює в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).
Нас легко можна відшукати на сайті державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» в розділі «Користувачі СЕВ ОВВ».
Якщо необхідно надіслати кореспонденцію на адресу регіональної філії ДП «НАІС», використовуючи СЕВ ОВВ, то достатньо відправити її до головного офісу ДП «НАІС» і ця кореспонденція миттєво надійде до регіональної філії.
23 серпня 2019
20 серпня 2019
У другій половині серпня 2019 року кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" працюватиме за наступним графіком:

- 19-22 серпня – за звичайним графіком;
- 23 серпня - з 9:00 до 15:45;
- 24-26 серпня – святкові та вихідні дні;
- з 27 серпня – за звичайним графіком.

До уваги користувачів у м.Сєвєродонецьк.

Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" у м.Сєвєродонецьк за адресою вул. Єгорова, 22 працюватиме за наступним графіком:

- 24-26 серпня – святкові та вихідні дні;
- 27 серпня – повний робочий день;
- з 28 серпня – за звичайним графіком.

Про звичайний графік роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" у Вашому регіоні можливо дізнатись за посиланням тут.
Також нагадуємо, що обідня перерва з 13:00 до 13:45
20 серпня 2019
21.08.2019 з 00:00 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитись планові технічні роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України".
У зв’язку з цим з 00:00 21.08.2019 до 09:00 21.08.2019 доступ до сервісів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "АЦСК органів юстиції України" та Єдиних і Державних реєстрів Міністерства юстиції України буде нестабільним.
Відновити стабільну роботу систем планується не пізніше 09:00 21.08.2019
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
12 серпня 2019
09 серпня 2019
Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг «АЦСК органів юстиції України» впроваджено онлайн-сервіс оновлення сертифікатів. Сервіс передбачає генерацію нового особистого ключа та випуск нового кваліфікованого сертифіката за електронною заявкою, підписаною за допомогою діючого (попереднього) особистого ключа.
Сервіс доступний тільки для власників сертифікатів «АЦСК органів юстиції України», персональні дані яких не змінювались. У випадку змін персональних даних з моменту випуску старого (діючого) сертифіката, для отримання нового сертифіката, користувачеві необхідно особисто відвідати офіс АЦСК органів юстиції України.

Вартість послуги із підтримкою нового сертифіката строком на один рік становить:

ПЕРСОНАЛЬНИЙ-ЕКСПРЕС: 144,00 грн. (для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
ПРОФЕСІЙНИЙ-ЕКСПРЕС: 180,00 грн. (для самозайнятих осіб (нотаріуси, адвокати, приватні виконавці, арбітражні керуючі, земвлевпорядники тощо)
ПРЕДСТАВНИЦЬКИЙ-ЕКСПРЕС: 225,00 грн. (для керівників та інших представників (посадових осіб) юридичних осіб та їх філій)

Сервіс дозволяє отримати новий сертифікат із даними, внесеними до попереднього сертифіката без відвідання офісу кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «АЦСК органів юстиції України».
Оплата послуги здійснюється онлайн з особистої банківської картки власника сертифіката.
Попередній особистий ключ під час генерації нового особистого ключа знищується, а попередній сертифікат скасовується одразу після випуску нового.
Отримати послугу можна за посиланням "ОНЛАЙН СЕРВІС ОНОВЛЕННЯ КВАЛІФІКОВАНИХ СЕРТИФІКАТІВ"

16 липень 2019
11 липень 2019
09 липень 2019
09 липень 2019
« Попередні 101
всього записів: 333
.