Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
18.12.2018
Безкоштовно по Україні:  щодо електронних довірчих послуг 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

До уваги! З 20.09.2018 року набула чинності нова редакція Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України.
195600 підписувачів АЦСК можуть користуватись 101 інформаційними системами, з яких 37 підтримують захищені носії
Новини
« Попередні 102
всього записів: 231
26 вересня 2018
Шановні користувачі! 27.09.2018 з 00:00 Державним підприємством «Національні інформаційні системи» планується проведення технічних робіт з обладнанням Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України.
У зв’язку з цим з 00:00 27.09.2018 до 06:00 27.09.2018 доступ до сервісів Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України та Єдиних і Державних реєстрів буде тимчасово обмежено.
Відновити роботу систем планується не пізніше 09:00 27.09.2018
25 вересня 2018
21 вересня 2018
З 24 вересня по 07 жовтня 2018 року у пункті реєстрації користувачів, який знаходиться у приміщенні Центра надання адміністративних послуг за адресою: м. Дніпро, пр. Слобожанський, 31Д, тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового підпису.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності та запрошуємо отримати послуги за адресою м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 24.
18 вересня 2018
12 вересня 2018 року в місті Одеса працівниками Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України, який входить до складу ДП "НАІС", та оператора мобільного зв'язку "Київстар" в рамках пілотного проекту з розгортання в Україні системи електронного цифрового підпису (ЕЦП) та електронної ідентифікації з використанням ресурсів мобільних телекомунікаційних мереж (Mobile ID) здійснено заходи з інтеграції до системи регіонального офісу "Київстар".
Така інтеграція дозволить проводити ідентифікацію підписувачів (користувачів послуг ЕЦП ) в точках присутності мобільного оператора, що розширить географію обслуговування клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України. До кінця поточного року заплановано інтеграцію іще у цілій низці міст.
Користувачі системи Mobile ID матимуть можливість отримувати адміністративні та інші види послуг в електронній формі в сучасному та зручному форматі через власні портативні пристрої, які підтримують SIM картки. При цьому, для створення ЕЦП необхідно використовувати спеціалізовані SIM картки, які і можливо буде отримати в мережі точок спільної присутності "Київстар" та Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України.
У промислову експлуатацію систему Mobile ID буде запущено після отримання дозвільних документів у сфері криптографічного захисту інформації на технічні засоби, які використовуються в системі, та атестації комплексної системи захисту інформації. Ці заходи планується завершити до кінця поточного року.
17 вересня 2018
З 18 вересня 2018 року у пункті реєстрації користувачів, який знаходиться за адресою: м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 54б, тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового підпису. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та запрошуємо отримати послуги за адресою:
м. Харків, пр. Гагаріна, 20а;
м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 24;
м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 40.
13 вересня 2018
Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України погоджено нову редакцію Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України. Ознайомитись з Регламентом можна тут.
Регламент набирає чинності з 20.09.2018 року.
11 вересня 2018
Відтепер надання послуг електронного цифрового підпису та продаж захищених носіїв особистих ключів у м.Чернівці здійснюється у пункті реєстрації користувачів за новою адресою: 58029, Чернівецька обл., м.Чернівці, проспект Незалежності, будинок 106, 6 поверх.
04 вересня 2018
Відтепер особисті ключі та посилені сертифікати відкритих ключів АЦСК органів юстиції України підтримуються сервісом «Електронний кабінет перевізника».

Онлайн-сервіс, створений у співпраці Міністерства інфраструктури, Державного агентства з питань електронного урядування та Державної служби України з безпеки на транспорті, а також – за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS і Фонду Східна Європа, покликаний спростити автоперевізникам отримання послуг від органу ліцензування, мінімізувати корупцію у цій сфері та підвищити безпеку пасажирських перевезень.
Так, завдяки е-кабінету вантажні та пасажирські автоперевізники зможуть отримувати, розширювати, звужувати та анулювати ліцензії он-лайн. Окрім того, за допомогою сервісу перевізники зможуть оперативно повідомляти про зміну своїх даних: персонал, транспорт, матеріально-технічну базу.

Електронний кабінет перевізника також доступний на Урядовому порталі у розділі «Електронні послуги».


30 серпня 2018
27 серпня 2018
З 27 серпня по 13 версня 2018 року у пункті реєстрації користувачів, який знаходиться у приміщенні Центра надання адміністративних послуг м. Харкова за адресою: м. Харків, просп. Тракторобудівників, 144, тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового підпису. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та запрошуємо отримати послуги за адресою м. Харків, пр. Гагаріна, 20а.
22 серпня 2018
У серпні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 23 серпня – з 09:00 до 17:00;
- 24 серпня по 26 серпня – вихідні дні;
- 27 серпня – за звичайним графіком.

Графік роботи АЦСК пункту обслуговування громадян у місті Сєвєродонецьк на святкові дні у серпні 2018 року Буде працювати за наступним графіком:
- 23 серпня – працюватиме з 8:00 до 16:00;
- 24 серпня- вихідний ;
- 25 серпня (з 8:00 до 13:00) – робочий день;
- 26 - 27 серпня - вихідні дні.
22 серпня 2018
14 серпня 2018
З 15 по 20 серпня 2018 року у пункті реєстрації користувачів, який знаходиться у приміщенні Центра надання адміністративних послуг м. Харкова за адресою: м. Харків, просп. Тракторобудівників, 144, тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового підпису. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та запрошуємо отримати послуги за адресою м. Харків, пр. Гагаріна, 20а.
10 серпня 2018
З 10.08.2018 змінюються номери телефонів в пункті реєстрації користувачів: м.Львів: (0322) 59-00-13, (0322) 59-00-14
08 серпня 2018
Відтепер захищені носії особистих ключів та посилені сертифікати відкритих ключів АЦСК органів юстиції України підтримуються сервісом "Національний реєстр електронних інформаційних ресурсів".
Сервіс підтримує особисті ключі ЕЦП на захищених носіях особистих ключів (ЗНОК),а також ключі, які зберігаються на звичайних носіях інформації у вигляді файлових контейнерів.
Замовити та сплатити послуги з отримки ЕЦП можна тут.
08 серпня 2018
Повідомляємо, що на даний час ведуться технічні роботи щодо переведення Системи електронної звітності арбітражних керуючих на авторизацію з використанням захищених носіїв особистих ключів електронного цифрового підпису.
Про строки закінчення робіт та необхідність замовлення арбітражними керуючими захищених носіїв особистих ключів електронного цифрового підпису буде повідомлено додатково.
Повідомлення буде опубліковане завчасно, для можливості замовлення захищених ЕЦП арбітражними керуючими, без перешкод.
На теперешій час доступ до Системи можливий з використанням особистих ключів ЕЦП у форматі зашифрованого файлового контейнера на звичайних носіях інформації.
07 серпня 2018
З 07.08.2018, у зв'язку з проведенням технічних робіт в електромережах, пункт обслуговування АЦСК м.Одеса працювати з 10-30 не буде
06 серпня 2018
01 серпня 2018
Оновлене програмне забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1" відтепер має можливість інформувати користувачів, які отримали захищені носії особистих ключів, а саме:


щодо останньої спроби введення пароля до особистого ключа до моменту його знищення у разі досягнення критичної кількості невдалих спроб (7).
Оновлене програмне забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1" знаходиться тут
Дізнатись як саме оновлене програмне забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1" надає інформацію про останню спробу введення пароля до захищеного носія особистого ключа Secure Token 337K, Secure Token 337M, CryptoCard-337 можна у розділі
"Допомога користувачам"
31 липень 2018
Звертаємо вашу увагу на впровадження нових форм заяв для отримання сертифікатів електронної печатки. Починаючи з 31 липня 2018 року до заяви на отримання сертифіката електронної печатки для юридичної особи потрібно вносити ідентифікаційні дані представника юридичної особи, відповідального за застосування електронної печатки в установі. Форма заяви доступна за посиланнями на сторінках Послуги та тарифи для категорій Державні установи та Юридичні особи у розділі Заяви про реєстрацію за посиланням тут

Перелік документів, необхідний для отримання сертифіката електронної печатки наведений у таблиці тут

Старі форми заяв будуть прийматись протягом п’яти робочих днів після введення у дію нових форм.