Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
18.12.2018
Безкоштовно по Україні:  щодо електронних довірчих послуг 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

До уваги! З 20.09.2018 року набула чинності нова редакція Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України.
195600 підписувачів АЦСК можуть користуватись 101 інформаційними системами, з яких 37 підтримують захищені носії
Новини
« Попередні 107
всього записів: 231
24 жовтня 2017
З 24.10.2017 припиняє свою діяльність пункт обслуговування користувачів АЦСК органів юстиції України розташований за адресою: м. Львів, вул. Січових Стрільців, 9.
Послуги електронного цифрового підпису у Львівській області можливо отримати за адресою: м. Львів, вул. Зелена, 149 Ю. Детальніше тут
20 жовтня 2017
Програма для електронної звітності "Соната" починаючи з версії 0.21.5.1, підтримує захищені носії особистих ключів типу "Алмаз - 1К" та "Кристал- 1". Детальна інформація щодо порядку використання захищених носіїв особистих ключів у програмі "Соната" за посиланням.
20 жовтня 2017
Повідомляємо що відтепер торгові майданчики підтримують разом з файловими контейнерами захищених носіїв особистих ключів.

19 жовтня 2017
Модельний ряд захищених носіїв особистих ключів, представлений АЦСК органів юстиції України, підтримується електронним сервісом "Електронний кабінет платника" Державної фіскальної служби України (далі – Сервіс). Звертаємо увагу, що при використанні захищених носіїв особистих ключів для авторизації в особистому кабінеті Сервісу, необхідно обрати пункт «Апаратний ключ» та у полі «Тип носія» вказати з наданого переліку назву власного захищеного носія без примітки «носій».
11 жовтня 2017
У жовтні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 13 жовтня – з 09:00 по 15:45;
- 16 жовтня – вихідний день;
- з 17 жовтня – за звичайним графіком.
06 жовтня 2017
Сьогодні представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Офісу реформи адміністративних послуг Денис Гутенко, Валерій Прокопець, Володимир Семеніхін, Олександр Андрєєв відвідали Центр надання адміністративних послуг у місті Харкові за адресою пр. Тракторобудівників, 144. В рамках цього візиту представникам було надано консультацію щодо послуг, які надає Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України.

03 жовтня 2017
Відтепер у місті Харкові послуги електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України можливо отримати у приміщені Центру надання адміністративних послуг за адресою м. Харків, пр. Тракторобудівників, 144, у часи роботи: понеділок – четвер з 09:00 по 18:00 (із перервою на обід з 13:00 по 13:45). Розміщення на карті тут.

03 жовтня 2017
До уваги Користувачів! З 04.10.2017 номер телефона відокремленого пункта реєстрації користувачів, за адресою: м. Ужгород, вул. Собранецька, 46, змінено на +380-31-261-24-71.
29 вересня 2017
В рамках програми "Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади" (EGAP), Міністерством соціальної політики створено електронний сервіс «Послуга призначення допомоги при народженні дитини». Відтепер, при використанні засобів електронного цифрового підпису, у тому числі АЦСК органів юстиції України, можливо подати документи для призначення допомоги при народженні дитини у формі електронного документу без необхідності подачі документів у паперовій формі.
29 вересня 2017
З 01.10.2017 змінюються номери телефонів пунктів реєстрації користувачів:
м.Хмельницький +380-38-261-90-98
м.Черкаси +380-47-231-97-48
м.Чернігів +380-46-266-50-47
29 вересня 2017
Шановні користувачі Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України
Державним підприємством «Національні інформаційні системи» будуть проводитися планові регламентні роботи з технічного обслуговування обладнання, що забезпечує роботу, Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України
з 23:00 02.10.2017до 07:00 03.10.2017.
Просимо вибачення за можливі тимчасові незручності.
20 вересня 2017
Міністерство юстиції України видало наказ від 18.09.2017 №2912/5 "Про генерацію пар ключів (особистих та відкритих ключів) Центрального засвідчувального органу та формування посилених сертифікатів власних відкритих ключів" Детальніше
17 серпня 2017
У серпні АЦСК працюватиме за наступним графіком:
- 19 серпня – з 09:00 по 16:45;
- 21 та 22 серпня – за звичайним графіком;
- 23 серпня – з 09:00 по 17:00;
- з 24 по 27 серпня – вихідний день;
- з 28 серпня – за звичайним графіком.
14 серпня 2017
З 17 серпня 2017 року набирають чинності норми законодавства щодо обов’язкового використання захищених носіїв особистих ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) установами державної форми власності.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 75 «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності», для вчинення правочинів, надання адміністративних послуг та інших послуг в електронній формі, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами, установи повинні використовувати виключно захищені носії особистих ключів.

У розумінні Закону України «Про електронний цифровий підпис» захищеним носієм особистого ключа є надійний засіб ЕЦП, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на нього даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із особистими ключами та їх копіюванням.

Тому посадовим особам установ необхідно отримати особисті ключі на захищених носіях та сформувати сертифікати ЕЦП в акредитованих центрах сертифікації ключів, які готові до виконання змін до законодавства. АЦСК органів юстиції України надає послуги ЕЦП з урахуванням останніх змін у законодавстві одразу після їх прийняття.
02 серпня 2017
Надаємо відповіді на поширені питання, пов`язані з оновленням програмного забезпечення Єдиних та Державних реєстрів, яке відбулось 30.07.2017.
28 липень 2017
З 10:00 30.07.2017  програмне забезпечення Єдиних та Державних реєстрів, за винятком програмного забезпечення, яке використовує технологію веб-браузерів, потребуватиме оновлення.

Оновлення програмного забезпечення для підтримки захищених носіїв особистих ключів виконується шляхом завантаження та запуску інсталяційного пакету, який буде доступний за посиланнями: ca.informjust.ua/download/eunais.exe, ca.informjust.ua/download/eunais.7z або nais.gov.ua/download/eunais.exe, nais.gov.ua/download/eunais.7z.

Звертаємо Вашу увагу на те, що вищевказані посилання стануть доступними для завантаження з 10:00  30.07.2017.

У разі виникнення питань щодо здійснення оновлення програмного забезпечення та його роботи із підтримкою захищених носіїв особистих ключів, просимо звертатись на гарячу лінію Контакт-центру Державного підприємства "Національні інформаційні системи" 0-800-50-85-84 або до регіональних філій підприємства.

Отримати необхідну інформацію можливо за посиланням: ca.informjust.ua.
18 липень 2017
У зв'язку з набранням чинності з 19.07.2017 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями", з 19.07.2017 набувають чинності нові форми Заяв про реєстрацію, необхідних для формування та обслуговування сертифікатів відкритих ключів підписувачів АЦСК органів юстиції України:
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката представником юридичної особи
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката електронної печатки юридичної особи
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката підприємцем, нотаріусом, адвокатом, фізичною особою
Заява про реєстрацію для отримання сертифіката електронної печатки підприємця, нотаріуса, адвоката
Ознайомитись з умовами надання послуг електронного цифрового підпису можна за посиланнями:
Отримання сертифікатів представниками державних установ
Отримання сертифікатів представниками інших юридичних осіб
Отримання сертифікатів підприємцями, нотаріусами, адвокатами
Отримання сертифікатів фізичними особами

05 липень 2017

У зв’язку з масштабною кібератакою на інформаційні ресурси країни, яка відбулась 27.06.2017 та заявою Міністра внутрішніх справ України http://goo.gl/yxoqkN та Департаменту кіберполіції https://goo.gl/qjkPJh, користувачам послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) надано рекомендацію щодо заміни ЕЦП для подання електронної звітності у зв’язку з можливістю його компрометації.

Зважаючи на ситуацію, що склалась, Акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України повідомляє про свою готовність надання послуг ЕЦП юридичним особам усіх форм власності, підприємцям, самозайнятим та фізичним особам.

На сьогоднішній день кількість клієнтів АЦСК становить понад 270 тисяч підписувачів, особисті ключі та сертифікати відкритих ключів підтримуються у понад 60 інформаційних сиcтемах, у тому числі у 5 системах подання електронної звітності https://ca.informjust.ua/partnership

Для підвищення рівня захисту користувачів послуг ЕЦП та держави в цілому, АЦСК реалізовано придбання та використання захищених носіїв особистих ключів різних типів та виробників («Алмаз-1К», «Secure Token 337K», «Secure Token 337M», «CryptoCard-337», «iToken», «Ефіт Key», «ТEllipse3»,).

Однією з переваг використання захищених носіїв особистих ключів є те, що особистий ключ не записується на жорсткий диск комп’ютера, а зберігається безпосередньо у апаратному середовищі захищеного носія. Це забезпечує захист особистого ключа від несанкціонованого доступу зловмисників (кібератак).

Ознайомитись з інформацією щодо отримання послуг ЕЦП в АЦСК органів юстиції України можна за посиланням https://ca.informjust.ua/lawyer_2year  та за телефоном 0800-508-584 (дзвінки по Україні безкоштовні).

Про переваги використання захищених носіїв особистих ключів ЕЦП ознайомитись детальніше можна тут.

Щиро вдячні за те, що виявили бажання стати нашими клієнтами!
27 червень 2017
У зв`язку із проведенням регламентних робіт,
формування сертифкатів підписувачам буде здійснюватись
починаючи із 29.06.2017 р.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.
13 червень 2017
З метою надання технічної можливості автоматизації процесів зчитування інформації з паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм (ID-карток), яка наноситься на поверхню документа та отримання доступу та верифікації додаткової (змінної) інформації, яка зберігається всередині електронного носія, а саме:
- про місце проживання;
- про народження дітей;
- про шлюб і розірвання шлюбу;
- про зміну імені;
- про податковий номер або повідомлення про відмову від його прийняття,
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» пропонує придбання пристроїв для зчитування безконтактних ID-карток типу FEITIAN R502-CL (кардрідер).
Кардрідер підключається до комп'ютера через інтерфейс USB та взаємодіє із програмним забезпеченням UAID READER від виробника ID-карток - державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Вартість кардрідера становить 1200 грн. з ПДВ.
Детальніше:
- для органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств та установ державної форми власності;
- для юридичних осіб;
- для підприємців, нотаріусів, адвокатів;
- для фізичних осіб.