Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
26.06.2017
Безкоштовно по Україні:  Контакт-центр 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

Увага! З 08.06.2017 набула чинності нова редакція Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України
278629 підписувачів АЦСК можуть користуватись 66 інформаційними системами з підтримкою ЕЦП
ДОПОМОГА КОРИСТУВАЧАМ: Відповіді на поширені питання

Кому необхідно отримати захищені носії особистих ключів?
До якого терміну можливе використання незахищених носіїв особистих ключів під час роботи з Єдиними та Державними реєстрами Мін’юсту?
Як обрати захищений носій під час роботи з програмним забезпеченням Єдиних та Державних реєстрів Мін’юсту?
Чи необхідно отримувати захищені носії особистих ключів для користувачів Єдиних та Державних реєстрів Мін’юсту, які працюють в режимі перегляду інформації?
Який порядок подачі електронної декларації?
Хто та коли подає електронні декларації у 2016 році?
На кого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції»?
Хто та коли повинен подавати декларації в електронній формі?
Вимоги до посиленого сертифіката відкритого ключа персони – декларанта
Щодо можливості використання посадовими особами більше ніж одного особистого ключа ЕЦП
Чи можливо підписання заяви про реєстрацію – заяви про приєднання до Договору про надання послуг електронного цифрового підпису за допомогою факсимільного відтворення підпису?
Де та хто може отримати послуги?
В яких інформаційних системах використовуються особисті ключі та сертифікати відкритих ключів АЦСК органів юстиції України?
Як сплатити за підтримку посиленого сертифікатa відкритого ключа ЕЦП?
Які документи необхідно підготувати для отримання послуг електронного цифрового підпису державним установам на два роки обслуговування?
Які документи необхідно підготувати для отримання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам на два роки обслуговування?
Які документи необхідно підготувати для отримання послуг електронного цифрового підпису підприємцям, нотаріусам та адвокатам на два роки обслуговування?
Які документи необхідно підготувати для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичним особам на два роки обслуговування?
Як укладається договір про надання послуг електронного цифрового підпису?
Чим обґрунтований перелік документів, необхідний для отримання послуг електронного цифрового підпису?
Як отримати сформований сертифікат відкритого ключа?
Як отримати сформований сертифікат відкритого ключа (електронна печатка)?
Як здійснюється генерація особистого ключа?
Навіщо потрібна електронна печатка?
Хто посвідчує справжність підпису на документах у випадку відсутності нотаріуса у населеному пункті?
Що робити у разі втрати особистого ключа або пароля до нього?