Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
18.12.2018
Безкоштовно по Україні:  щодо електронних довірчих послуг 0-800-50-85-84 (з 09:00 до 19:00)  Блокування сертифіката 0-800-50-13-10 (цілодобово)

До уваги! З 20.09.2018 року набула чинності нова редакція Регламенту роботи АЦСК органів юстиції України.
195600 підписувачів АЦСК можуть користуватись 101 інформаційними системами, з яких 37 підтримують захищені носії
ДОПОМОГА КОРИСТУВАЧАМ: Відповіді на поширені питання

Які документи необхідно підготувати для отримання електронних довірчих послуг?
Як отримати сформований кваліфікований сертифікат та перевірити строк його чинності?
Кому необхідно отримати захищені носії особистих ключів?
Рекомендації підписувачам щодо створення паролів
Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні
До якого терміну можливе використання незахищених носіїв особистих ключів під час роботи з Єдиними та Державними реєстрами Мін’юсту?
Як обрати захищений носій під час роботи з програмним забезпеченням Єдиних та Державних реєстрів Мін’юсту?
Щодо права власності або права користування засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які використовуються для надання кваліфікованих електронних довірчих послуг
Який порядок подачі електронної декларації?
Список
На кого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції»?
Хто та коли повинен подавати декларації в електронній формі?
Вимоги до кваліфікованого сертифіката відкритого ключа персони – декларанта
Чи можливо підписання заяви про реєстрацію – заяви про приєднання до Договору про надання електронних довірчих послуг за допомогою факсимільного відтворення підпису?
Де та хто може отримати послуги?
В яких інформаційних системах використовуються особисті ключі та кваліфіковані сертифікати відкритих ключів АЦСК органів юстиції України?
Як укладається договір про надання електронних довірчих послуг?
Чим обґрунтований перелік документів, необхідний для отримання електронних довірчих послуг?
Як отримати сформований кваліфікований сертифікат відкритого ключа (електронна печатка)?
Як здійснюється генерація особистого ключа?
Навіщо потрібна електронна печатка?
Хто посвідчує справжність підпису на документах у випадку відсутності нотаріуса у населеному пункті?
Що робити у разі втрати особистого ключа або пароля до нього?
Як дізнатись про кількість невдалих спроб введення пароля до захищеного носія особистого ключа типу "Алмаз-1К", а також типів Secure Token 337K, Secure Token 337M, CryptoCard-337?
Щодо використання захищених носіїв в Системі електронної звітності арбітражних керуючих
Як накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на електронні документи?
Щодо використання електронних печаток